Wilco around the world!

HAPPY NEW YEAR EVERYONE!

Wat een jaar was het, 2008! Vooral het laatste half jaar gigantisch veel meegemaakt, beleefd, gezien, gedaan en vooral genoten. Beter dan dit wordt het leven niet! Om het berichtje kort (lees: snel) te houden laat ik de rest van de oostkust-reis even voor wat het is, maar zal de reis even in 3 letters samenvatten: TOP!!

Ben net voor oud en nieuw weer terug in Sydney gekomen om New Years Eve te vieren, wat een feest! We waren om 04.30 opgestaan om de beste view over de skyline, de harbour bride, het opera house en alle vuurwerkpunten te hebben, totally worth it! Hele dag met z'n allen in de zon gezeten, gegeten, gedronken, gelachen, gezongen en gek gedaan, waarna het om 21.00 tijd was voor de 'kindervuurwerkshow' als opwarmertje. Om 0.00 ging het dak er helemaal af, WAT een vuurwerkshow hebben ze er van gemaakt, best NYE ever!

Vanmiddag vlieg ik voor 2 weken naar Nieuw Zeeland, het laatste tripje van het half jaartje weg.. Vandaag dus vooral van veel mensen afscheid nemen, aangezien ik veel mensen niet meer ga zien aan deze kant v/d globe. Momenteel natuurlijk vooral balen dat het er bijna op zit en de tijd zo is gevlogen, maar ergens natuurlijk ook weer fijn dat het nog maar iets meer dan 2 weken duurt voordat ik jullie allemaal weer kan zien!

Mensen, tot snel!

NYNKE (filmac)

heej!

wilco, wat ben jij groot geworden :P.
Ik las op je hyves dat je in australie zat dus dacht: toch even kijken.
Wij studeren dit jaar af met de klas, maar dan heb jij het toch echt beter voor elkaar.

ziet er goed uit! leuk je weer eens te zien
Groet
Nynke