Wilco around the world!

Roadtrip door de Rocky Mountains!

Zoals ik eerder al schreef, de tijd vliegt! Zo sta je in de Rocky Mountains te genieten van het uitzicht (incl. elanden, beren, geiten, herten, zalm etc), zo zit je op Vancouver Airport te wachten op de vlucht naar huis. Door wat lange wachttijden, overnachten op het vliegveld (heerlijk, die bankjes..) en een omweg via Toronto ben ik pas over meer dan 24u thuis, maar je moet er iets voor over hebben!

En wat is het het waard! De afgelopen 6 weken waren weer op en top genieten, het leven op z'n best! Eerst dus een aantal weken in Toronto een kamer gehuurd, toen een midweekje naar New York met Jesper en de afgelopen twee weken met m'n zus een roadtrip gedaan door (o.a.) de Rocky Mountains.

Alles tot in detail beschrijven is niet alleen saai, maar ook nog ens veel typwerk! Dus ik zal mezelf - en jullie - de moeite besparen en (voor de kenners) even snel de (globale) route van onze roadtrip beschrijven:

• Calgary - Banff
  • Banff - Lake Louise - Castle Mountain
  • Castle Mountain - Revelstoke - Takkaw Falls - Field
  • Field - Colombian Icefields - Jasper
  • Jasper - Mt Robson
  • Mt Robson - 100 Mile House
  • 100 Mile House - Whistler (Olympics!)
  • Whistler - Nanaimo (Vancouver Island)
  • Nanaimo - Tofino - Nanaimo
  • Nanaimo - Victoria
  • Victoria - Vancouver

Was weer heerlijk om rond te reizen! Niets gepland, dus elke avond een hosteltje zoeken waar je weer genoeg tips op doet om een plan voor de volgende dag te maken. Hebben alle dagen heeeeerlijk weer gehad, en onwijs veel geluk gehad met het spotten van wildlife! Waren twee topweken samen met m'n zussie!

Zal zo even een paar foto's online zetten, waarna ik even ga (proberen te) slapen op zo'n heerlijk vliegveld-bankje. Mensen, tot in NL!