Wilco around the world!

Half jaar Australie!!

Hier is'ie dan eindelijk (of alvast), het beloofde reisblog!

Over 38 dagen vlieg ik vanuit Dusseldorf naar Bangkok (Thailand), om na 5 dagen olifanten rijden en krekels eten weer door te vliegen naar Sydney! De bedoeling is om hier (zo nu en dan) de reisverhalen, foto's en filmpjes voor het thuisfront neer te zetten zodat jullie heerlijk mee kunnen genieten en vooral stinkerd jaloers worden

Wink

In augustus, september, oktober en november is mijn adres: 50 Edgecliff Road, 2025 Woollahra in Sydney, een onwijs gezellig studentenhuis op zo'n 2km afstand van hét strand van Sydney: Bondi Beach! Zit mooi in het centrum en ben dus ook redelijk snel op m'n stageplek. In december & januari trek ik er met een rugzakje op uit en zie ik wel waar ik zoal beland, dus eventuele post in deze periode is vrij nutteloos

Tongue out

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er nieuwe verhalen of foto's worden gepost? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom!

x Wilco

Reacties

Reacties

Gertjan

Hee wilco :)

Wat leuk dat je een weblog opgezet hebt!

Je bent natuurlijk wel bijna 6 maanden lekker aan het relaxen elke middag met een biertje in je hand ;)

Je neemt wel leuke gifts mee voor de thuisblijvers zeker?

Maak er iig een spetterende tijd van!

Trouwens al een idee waar je zoal heen gaat in de laatste 2 mnd!?

Laurens

Goede move Wilco! Ik ga je volgen en ben benieuwd naar de verhalen. Dat jarloers worden zal wel lukken denk ik haha..

Succes!@

Nou

de vlietlaan is minstens zo gezellig studentenhuis

Nou

snap niet waarvoor je dan naar australie zou gaan....

Nou

en de kralingsche plas en strand is minstens zo dichtbij als dat strand van je.....

Amanda

Hey Lief,

Echt tof dat je gaat hoor, ik ga natuurlijk al je leuke lieve verhaaltjes volgen! We gaan uiteraard ook bellen he! Trek je niks aan van al die jarloese gasten hoor, ik weet dat jij het echt leuk gaat hebben...

Ik ga je echt zo missen!!!

Dikke kus,

Jouw zoetsappig amandeltje

Binkenslag

Groenten uit het kamp! Maak er een mooie teid van!

Wilco

Chris, ik ben blij dat je mijn "zoetsappig amandeltje" wil zijn ;-)

Frank

Ey Wilco!!

Ik kan natuurlijk niet achterblijven bij de rest duz even en stukkie tikken! ;)

Zoals iedereen ga ik je heeel veel plezier wensen in de Outback en hoop dat je ook weer heel huids terug komt, zou leuk zijn toch? ;)

Nou ik spreek je toch morge avond nog, want dan ga ik je weer ouderwets inmaken met squashe..! ;)

Cheers,

Frank

Manon

Hey Wilco,

Vanaf vandaag kunnen we eindelijk "eind deze maand" zeggen!

Heb er zin in!

Misschien toch nog tot vrijdag (?) en anders tot in Duitsland!

x Manon

Binkenslag

facking meui geuzer!!

Petra

Nou wilco, kom maar op met die stoere heldhaftige verhalen van down-under!

Elwiena

Hey Wilco!

Heel erg tof dat je deze reis gaat maken! Ja, voor jou dan, want voor ons is 't maar balen dat je zo lang weg bent!! :( Vooral 23 november wordt nu 'n beetje 'n vreemde dag.. ;) maar.. gelukkig kunnen we gewoon contact houden via mail/reisblog/telefoon en postduif en kan ik donderdag met je mee om je uit te zwaaien!!! "D

Nou Wilco, succes met alle laatste voorbereidingen, geniet nog maar even van dit mooie kikkerlandje! En dan.. op naar Australië!

Liefs, Elwiena!

Aman*

Hakuna Matata!

Enjoy mate. You deserve it.
Zie je morgen nog ff, dan begint het grote avontuur voor 't echie!

Keep me posted, en bel me ff voordat je gaat skydiven hè?! F*ck het tijdsverschil, we komen er wel.

Ik ga je missen!

Have a few kangaroos loose in the top paddock but use your loaf overthere in Steak and Kidney. (jaja..)

Seeyaaaaaa!

Kisses,
Aman*

Maaik

WWILLLIIIEE!!!

NOU en nu zit je der al he!! Hoorde van aman dat je het er prima hebt (afgezien van de cultureshock!!) EN EN EN EN EN hoe is bankok!?

Is et er gezellig/ mooi/ avontuurlijk/ raar/ apart?? Anything!!?? WANNA KNOW HE!!!

nog vertraging gehad op the airplane?? We bellen nog wel he?? Anders maybe keertje msnen?? ANYTHING IS POSSIBLE!!!

Nou goooozeer :P have fun.. enjoy... life live to the max!!!

cheers mate

Fenna

Heey Wilco!

ziet er echt heel gaaf uit zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je het er naar je zin hebt. Vond het echt heel jammer dat ik niet bij je afscheidsparty kon zijn, maar heb gehoord dat het gezellig was!!

Geniet ervan en ik kijk al uit naar de volgende filmpjes en foto's en verhalen!!

lfs Fen

Birgit

Heee Wil!!!

Leuk filmpje (+ foto's!)!!! Ziet er echt allemaal supergaaf uit! Hoorde van Aman dat je inmiddels helemaal heelhuids in Sydney was aangekomen! Is daar ook alles goed?

Geniet er iig maar goed van en ik ben benieuwd naar je volgende verhalen/filmpjes/foto's!

xx Birgit

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!