Wilco around the world!

Eerste paar dagen Down Under

Meteen nog maar een tweede verhaaltje eruit knallen, de eerste paar dagen Sydney! Nadat we om 06.00 voet aan grond zetten, kwamen we tegen 8-en aan in het stagehuis, welke groter en schoner was dan ik verwacht had: viel dus alles mee! De eerste dag hadden we vooral gigantisch slaapgebrek, aangezien we net uit de hektiek van Thailand kwamen, we net een nacht hadden overgeslagen en tot 's avonds wakker moesten blijven om meteen in het ritme te stappen. Deze dag hebben we dus voornamelijk gevuld met het kopen van de broodnodige boodschappen, wat koffie leuten en zo goed mogelijk proberen wakker te blijven. 's Avonds nog even uit eten geweest bij de Easterns, waarna ik van half 10 's avonds tot 10u 's ochtends heb geslapen: het was blijkbaar nodig!

Donderdag hebben we eerst met wat huisgenoten de toerist uitgehangen en zijn we met de boot langs de Harbour Bridge en Opera House gegaan, hebben we nog ergens wat koffie gedronken en zijn we nog ergens wat gaan eten. Tot die tijd was het in het zonnetje onwijs lekker (en is insmeren ook een must, al is het winter), maar 's middags begon het te gieten en zijn we even in een overdekt winkelcentrum gedoken (je ziet niet anders in Sydney).

Gisteren (= vrijdag) zijn we bij Bondi Beach geweest, *het* strand van Sydney op 2km afstand van huis. Om te zwemmen was het nog te koud, maar even over het strand lopen en langs de kliffen lopen was erg mooi, onwijs helder water! Jammer dat ik 't niet droog heb gehouden, kwestie van slecht timen als je even tussen hogen golven door moet rennen ;-) 's Avonds een gezellig huisfeestje gehad en dus niet meer weggeweest.

Vandaag (na het zelf kleren wassen, jaja ;-)) het toerist-zijn doorgezet en een flinke wandeling gemaakt langs de kust en door Sydney, en we duiken zo nog even de stad in!

Samenvattend: So far een toptijd met gezellige huisgenoten! Vooral 's avonds nog fris, maar het is dan ook winter ;-) Heb m'n eigen kamer, opzich lekker ruim maar wel de meest rumoerige van het hele huis. Nog maar even kijken hoeveel last ik ervan ga hebben ;-)

PS. Heb inmiddels een Australisch nummer: 0061414964472! Om te bellen neem je bovenstaand nummer, smsen kan naar zowel m'n NL als Aussi nummer, maar naar het Aussi nummer zal ik sneller lezen.

PS2. Nog even geen foto's, zal later wel even wat Sydney foto's plaatsen!

Reacties

Reacties

Mira

Hey Wilco! Wow, klinkt heel erg relaxed allemaal... Ik zal je verhaaltjes blijven volgen, vet stoer allemaal! Ennuh, als het een beetje meezit kom ik in januari ook die kant op, dus maybe see you then. In de tussentijd geniet van alles!!!!!
Ciao Mira

Richard (van de squash)

Hoi Wilco,

Blijkbaar sta ik nog in je mailinglist, maar dat vind ik absoluut niet erg. Zelf heb ik veel gereisd en je verhalen zijn een feest der herkenning! Ik heb vooral genoten van je filmpje uit Thailand.

Kerel, geniet van Australië. Ik hoop dat je nog tijd hebt om meer dan alleen Sydney te bekijken.

Veel plezier down under.

Groet,

Richard van Eeden

Pieter

Wow, Wilco, wat een tour!!
Leuk filmpje van Thailand trouwens, je ziet daar toch duidelijk de invloed van de filmacademie. ;)
Ik zal je blog met veel plezier volgen!

PS Is die koffie daar een beetje te drinken?
PPS Having a barbie this arvo? Echt Australisch!!

Frank

Ey man!

Zo te horen allemaal goed vertoeven aan die kant van de wereld! ;)

Hier is het ook egt klote weer, maar denk niet dat t egt te vergelijke is met de Australische regen! ;)

Hoop snel weer foto's en verhaaltjes te zien op deze site en k zal j snel een sms sture op j Aussie nummer! ;)

Cheers,

Frank

Elwiena

Hey Wilco!!!

Wat ontzettend leuk om je verhalen te lezen en je foto's en filmpje (heel erg leuk gedaan!) te zien! Volgens mij vermaak je je prima en dat is heel goed om te horen!

Ga maar lekker verder met genieten daar, pas goed op jezelf en dan ga ik je snel een keer spreken!

Liefs, Elwiena

Michelle (je collegakeepertje ;)

Hee Wilco!

Leuke foto's!! Zo te zien heb je het daar reuze naar je zin. Supergaaf avontuur lijkt me! :D Thailand en Sydney zien er in ieder geval veelbelovend uit, dus succes met je stage daar in Australië en ga maar veel zien!
Genietze ;)

Xxx Michelle

maaik

wil!!! Ziet er allemaal super uit!!! Mis je het al een beetje?? Ook al wezen stappen zie ik!! Nu schiet me gelijk binnen dat ik even gelijk skype moet gaan aanmaken!! Nou wil nog wel even horen hoe of wat daar nu he..!!! talk to you soon MATE!

NIHAO (ik weet dag nog niet..)

Derk

Jo Wilco! Tof dat je in Australie ben en leuke foto's!

groeten Derk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!